om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

lørdag 28. desember 2013

Mimrer litt om året som har vært, 2013

Elgen Helge, uten at jeg visste det, hadde jeg laget elgen Helge i tegneserien. Det var en dame fra sverige som gjorde meg oppmerksom på det. Artig!

Stemora som blomstret ute fra mars, hele sommeren og tidlighøsten, og til frosten kom. Ett skikkelig sikker stikk for blomstring i lang, lang tid.

Perleblomster, har plantet masse i krukker og kar, som bare venter på våren.

Alle rammene med Takløk planter, disse står tørt og kaldt i kjelleren, kjenner spenningen øker med våren vi skal få. Lurer på om de overlever.

Rammer, og rammer, dem ble det masse av, disse er med tapet som bakgrunn.

Hjerte rammene, søte små til små kroker <3 Koselig puslerier.

Haha, også disse typene da, Såg ut til at det klødde fælt i hårbunnen, da håret (gresset) grodde som værst.

Hjertene som ble lagd av det gamle gjerdet vårt.

En helt vanlig dag på trappa mi.

Klar for sommer marked i Namskogan familiepark, det var artig.

Det grodde godt denne sommeren.

Masse engler ble tryllet fram av all drivveden.

Ferdig pyntede sommerbordet til gjestene.

Drivved bryggene, av den forvridde stokken.

Valmuesøsteren til naboen min. 

Og ikke minst, dagene kveldene på hytta. Her var det storflo og stille, stille.
Koselig å se tilbake, og tar vare på minnene, dem skal jeg bevare lenge.

Klem!

2 kommentarer:

  1. Flott kavalkade!
    Godt nytt år!
    takk for et hyggelig og inspirerende blogg-år:))

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...