om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

fredag 27. desember 2013

Koselig møte med Prinsesse Martha Louise og Elisabeh

I september fikk Prinsesse Martha Louise, og Elisabeth, hver sin drivved engel fra meg.

Det var vår kjære Totto, som fikk gleden av å overlevere englene.

Flotte damer <3 og så livlige.

Prinsessen og Elisabeth viste stor glede over englene, og kommenterte at de var laget av drivved.

Dette er Prinsessens Engel

Elisabeth ble eier av den til venstre.

Heldige meg fikk en presang tilbake, deres bok om engler.

Takk!

Takk! for vakre ord.

Ett gledelig møte med to FLOTTE damer. Minnene jeg skal ta med meg videre, og glede meg over :) -og ønsker å dele dem med dere, virkelig damer med 'tæl i'.

Klem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...