om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

lørdag 11. mai 2013

Tur på fjorden.

 På tur.
 
 Har det bra nå, veldig bra.

 Sol, iskaffe, solbriller, og god pute i stolen...mmmmm.
 
 Båt/bål-sesongen er i gang.

 Ok.....ja jeg vet at inni der, så står mannen min å griller....
ok, kanskje litt mye røyk da..
 
 Breiflabb-kjeften.
 
Stor i kjeften, den som har eiet denne.

 Heim igjen, men vi tar turen igjen i morgen.


Klem!

2 kommentarer:

  1. Har vært en hærlig dag i trøndelag :) Flotte bilda Tove :)

    SvarSlett
  2. Åja !! Dette såg herleg ut. Gleder meg til sånne dager framover.
    Ha det godt.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...