om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

lørdag 17. mars 2012

Har kjøpt speil til paviljongen i dag.

 Hadd så lyst til å eksprimentere med speil, dette for å få mere romfølelse i paviljongen.

 Trur nok æ kjæm til å lik herre ja.

 Kose mæ på lørdagskvelden
Har vært og kjøpt gule telys på Nille, fylt opp skuffer og skap til påske.

 Liker speilet
Harepusan er kjøpt på Nille

 Pyntet til våren,
Påskeeggene er kjøpt på Nille og de små fuglehusene på Kines Corner.
Greinen de henger på er kjøpt på Plantasjen
.

 Mini påskeliljer i den hvite kassa, har dem veldig lenge når de står ute og tempraturen er lav.

 Har nå tatt i bruk lampene med lampeolje.
Har fått dem til Mari, datteren min.


Lurer litt på om speilet gjør at vi blir blendet på solfylte dager........ Ja ja, vi får se, tiden vil vise.

Takk for at du kikker innom <3



1 kommentar:

  1. Så koselig du har gjort det!Det gjorde seg virkelig med speil!
    Tenker dere trives der ja:)

    Kristin

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...