om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

onsdag 28. mars 2012

Den første stemora alt nå......

 Den første Stemora henger jeg like gjerne opp.

 Tidlig å ha stemor ute, men jeg får passe på å sette den inne, hvor det er litt kjørlig, om det skulle bli for kaldt ute.

 Egentlig er det bare galskap å henge den opp, måtte bare prøve.

 Høyt henger de og SØTE er de.

 Galskap....Ja <3

 Har hengt opp noen i vinduet i paviljongen også.

 Hvit og orange Stemor

Stemor, Minipåskeliljer, Påskeliljer
En regnfull dag men nå er all snøen borte i hagen, og godt er det.
Ha en fin dag <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...