om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

lørdag 18. januar 2014

Tyv-låner englevingene, til Ingrid Lavina :)

 Ingrid lavina kjøpte seg englevinger -så da måtte jeg bare låne dem litt....

 Kvistene av lerkegranen har jeg funnet på en søndagstur, de er så flotte.

 Litt idyllisk på peishylla, men slik er det ikke alltid...

 Blomster lagd av gåsunger/kattlabber er limt på lærkegrankvistene - så blir det litt vårstemning uten så masse farger.

 Litt kos i hverdagen.

Sola viser at hun er på vei oppover fjellene, i namsenfjorden, øver seg på våren vi har i vente.

Klem! Ønsker dere alle ei flott helg.

1 kommentar:

  1. Hei. Kjempe fine bilder. Slike englevinger skulle vi vel ha hatt, en gang iblandt. Ønsker deg en fortsatt fin helg.

    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...