om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

torsdag 2. januar 2014

Nå er det snart over :)

 Nå ryddes det snart inn, men du så flott det har vært...og helt bart ute, med varmegrader.

 Nisser på hyller og bord, snart skal de få nisse seg inn, og ned i kjelleren.

 Masse kos ute i kroken, i årets jul.

 Med lys i taket, og greier og greier.

 Varme i bålpanna, og dermed varme innunder taket.

 Ikke et snøfnugg å se.....

 Tørt og flott innunder taket, føles som om våren er her, det gledes.

 Det blir helt greit om snøen kommer snart også. Så blir det lysere på dagtid. Og ikke minst litt lengre dager.

 Bål lukt i paviljongen, betyr, utetid.

 Alt skal pakkes bort og gjemmes til neste år, det blir helt greit. 

Om 11 måneder, skal vi ta fram julepynten igjen, selv om jeg ikke tenker så masse på det akkurat :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...