om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

mandag 18. november 2013

Ryddet i paviljongen etter stormen!

 Stormen har dratt <3

 'Alt' var ryddet bort til 'Hilde' kom innom.

 Plantene i taket er grønne og frodige og det er 18 november.
Men nå skal de tas ned :(

 Sånn...

 ...ok den største skal få stå i noen dager til.

 Nå er det bitt pent og fritt for løv i krokene.

 Takløker som bordpynt.

 Og på hyller...

 Godt å ta bort de lange plantene.

 <3

 Pasjonsblomsten er løsnet fra taket, den har flere blomstrer i blomst, og knopper som venter på tur.
Men i dag skal den få inn, sammen med blodbegret.

Denne store klokkeranken, klipper jeg ikke ned enda, den skal jo ikke inn uansett, tar den når frosten kommer. Den har tålt utrolig masse fram til nå, så det er nok litt lunere, under taket på uteplassen.

Klem!


1 kommentar:

  1. Hei hei :)
    Og tusen takk for hilsen hos meg. Koselig :) :)
    Å guri jeg hadde en sånn pasjonsblomst her i sommer men jeg klarte å drepe den. Din var jo så frodig og fin. Jeg eier ikke grønne fingre da ;)
    Håper du har en fin dag og du - jeg legger meg til som følger hos deg.
    Klem fra meg :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...