om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

søndag 17. november 2013

Da har det vært trekning.......

Det har vært trekning på bloggen! og mange har både likt, kommentert, delt og lagt seg til som følegere, Tusen, tusen takk 

Av alle som har samlet lodder, ble 4 trekt ut :)

Vinnerne ble!
1. premie Engel. Svein Ove Støvner
Hageglade på facebook

2. premie Engel. Cicilie Rønning
Tove Kristins Hage på facebook

3. premie Engel. Svanhild Asheim Smedmann
Hageglade på facebook

4.Premie Stjerner. Karianne Myhr
Hjem kjære hjem på facebook

GRATULERER TIL DERE!
Send meg deres adresser, og pakken sendes i posten <3

Ønsker å vise dere mitt barnebarns advendskalender, som mammaen hennes har laget av drivved.


Klem til dere!

1 kommentar:

  1. Noen har arvet krativiteten ser jeg. :) Nydelig kalender, og snart er det jo 1.desember også. Ønsker deg en fin fin uke.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...