om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

lørdag 12. oktober 2013

Helgegleder, i flotte høstdager.

 Høstkassen.
 
 Flotters dag ute, har ryddet og vasket krukker og kar.
 
 Til og med.... mannen i huset tar kaffen ute......lenge!
 
 Nellik kassen min er fylt med masse nellikblomster, det er nå den er på sitt vakreste.
 
 Bålrøyk i paviljongen, det må til.
 

 Takløkbordet....
 
 Lys huset, er fult av flott gult løv.
 
 15 grader under taket i paviljongen, gode tider...
 


 Garasjetaket...
 
 <3
 
Masse, masse helgegleder.
 
Klem!
 

11 kommentarer:

  1. Så koselig uteplass =) fineste jeg har sett på lenge .

    SvarSlett
  2. Koselig uteplass du har ! :) Gler meg til neste sommar når me skal begynne å fiksa ut i hagen vår.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, det er nå planene for neste år legges :)

      Slett
  3. Så fint du har det! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, og for at du kikker innom :)

      Slett
  4. så mysigt. din veranda måste vara favoritrummet hos dig :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Mia, masse flotte studer her hver dag :)

      Slett
  5. Det er så utrolig koselig hos deg. Med alle disse lysene og høsten, så er det virkelig en helgeglede.

    Ønsker deg en fin søndag. Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Lys brukes nok hver kveld, kos for både store og små. Takk for at du kikker innom Vivi, så koselig :)

      Slett
  6. Nellik kassen min er fylt med masse nellikblomster, det er nå den er på sitt vakreste.
    king size bedspreads on sale
    king bedspreads not comforters

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...