om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

torsdag 22. august 2013

 Nyter flott kveld i paviljongen....

 Plantene blomstrer flott enda, noen er på det vakreste.

 Klokkeranken har startet klatringen i taket nå.

 Lys i drivved lampa, og nye lys bortover taket.

 Drivved lampa <3 den er jeg glad i....

 Utrolig hvor takløken trives i rammene.

 Ny lampene i taket, gledings...

 Ryddet og ordnet til helgen, her skal det nytes...

 Fyr i bålpanna, da holder vi flott temperatur i Paviljongen. Flotte Hostaen min i bakgrunnen. Bildet er et speilbilde.

 Kos!

 Mørket og månen er kommet på besøk.

 Kos utenfor Paviljongen....

 ....og kos inne i Paviljongen.

Ikke natta enda, skal nyte bare litt til..... 

Klem.




2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...