om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

tirsdag 9. juli 2013

Innimellom huset og garasjen...

 Det er der jeg har mange flotte studer i utetiden nå om dagen.


 Sukkererter i krukken til venstre, dem er det 9 åringen Ingrid Lavina som har sådd.

 her har nok noen sittet å kost seg ja...

 I dag regner det her, men tørt og helt grei tempratur under tak i paviljongen.

 Lavendelen blomstrer straks nå.

 Og stor glede.....mine to store krukker med Afrikaliljer står med mange knopper, de er nå blitt hele 12 år. Heldig er mannen min som får bære den ned i kjelleren hver høst.

 Geraniumene blomstrer en etter en nå, de får vise seg fram på garasjetaket.


Afrikaliljene med paviljongen i bakkant, lilledrivhuset er tomt, alt har fått sin egen plass i hagen nå. 

Klem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...