om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

torsdag 11. juli 2013

Farger omkring meg.

 Ser ut til at Blodbegret setter blomsterknopper fortere enn den vokser akkurat nå.

 Akkeleien på hjørnet, denne har bestemt sin vokseplass selv, og den klarer seg med det.

 Denne har vært lilla, og nå grønnes den.

 Denne vet jeg ikke hva det er.....ser det når den blomstrer. Vi får se.....

 Fucsiaen som blomstrer med blomsten oppover.....denne er en avlegger av morplanten som er over 7 år gammel. 
Finnes det flere sorter som ikke blomstrer som 'dråper'?

 Takløk har jeg overalt omkring meg.

 Kjempeglad i dem...

 Stemora i vinduskarmen i paviljongen.

Sukkerertene til Ingrid Lavina er i rute. Her blir det masse knaking etter hvert.

Snart helg....Klem.


1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...