om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

torsdag 4. april 2013

Litt mere vår.....

 Snø-haugen utenfor vinduet er kjempestor...
Men...jeg gjemmer den bort, bak noen planter.
 
 På kveldstid blir snøen liggende, når den laver ned.
Så da får jeg lage litt vår selv da.
 
 Blomster, rakved og kos ute, tuller meg inn i et pledd, og nyter dagene.
 
 Blomstene på garasjetaket, de blir nedsnødd både titt og ofte, men de er standhaftige, og holder koken enda.
 
 Noen rakved/drivved elger blir det også tid til på kveldstid.

Klem
 
 

2 kommentarer:

  1. Sånn må man gjør det når våren ikke kommer. Jeg tror nå at det hjelper også. Koselig ser det i alle fall ut hos deg. Og elgene dine er morsomme. Blir i godt humør av å se dem :-).
    Ha ei god helg, så håper jeg våre kommer for alvor hos deg snart.

    SvarSlett
  2. Herlig stemning hos deg. Falt pladask for rek-elgen:) God helg!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...