om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

fredag 11. januar 2013

Har sådd blodbeger-frø i dag

 

 

  
Har sådd blodbegerfrø i adventlysestaken
 
(Dette blidet skulle komme til slutt)
Gleder meg til planten blomstrer, den bare må jeg ha hvært år nå.
 
Frøene er fra forrifjor, håper spire-evnen er god enda.
 

Nyvaskede blomsterpotter og jord har inntatt vaskerommet
 


Glassene over blomster pottene med de nylagte frøene er fra advendslysestaken, flott med flere bruksområder.






2 kommentarer:

  1. Hei!
    Jeg har også sådd blogbeger for første gang. Er veldig spent!

    Ønsker deg masse lykke til og håper på mange flotte spirer.

    Ha en fin helg! Klem

    SvarSlett
  2. Smart gjenbruk :-) Lykke til med småspirene!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...