om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

torsdag 19. juli 2012

Sån går det når æ bruke saga på egenhånd.....

Antagelig synes vi alle, at det er fortidlig å tenke på jul. Det synes jeg også, men denne stjerna bare kom av seg selv.
 Hadde tenkt å kappe opp litt rakved til bålpanna, og plutselig var den her- stjerna-

 Sånn blir det når jeg tullekapper litt.

 Forstår itj at all bitan vart like stor.....

 Va litt artig, nesten byggeklossa for store, men ongan fikk til mytji artig av dem.

 Skal ordne med lim å se hva det blir da....

Galskapen lenge leve.


Kos og klem!


2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...