om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

mandag 9. juli 2012

 Lupinen i hyttehagen har tatt overhånd nå.

 Men noen er jeg mere glad for enn andre, som denne som er lilla og gul.

 Det er disse fargene som vokser seg kraftig og utover alt det andre som er i bedene.

 Liljene står i prammen, men en rosekrage har forvillet seg sammen med dem.

 Skarpe farger.

 Isbergsalaten har vi høstet litt av i helgen, den har vokst seg  fine og kraftige, gjødsl jeg har brukt er tang fra fjæra.

 Agurkurten blomstrer å brukes som pynt i salaten, vakkert.

 <3 <3 <3

 Lupinene i hagen nyter utsikten

 Urtehagen har fått seg et strøk med oljebeis.

 Gule daglijer sammen med lupiner.

 Plenklipper jenta.


Lupiner i kvelds-sol.



2 kommentarer:

  1. Heisan. Lupiner er både flotte og villige. Men det er jo kjekt med andre planter og. Frodig og flott i urtehagen din.
    Ha det godt.

    SvarSlett
  2. Jeg liker også lupiner, men har foreløbig ikke våget og ta de inn i hagen fordi jeg er redd de skal spre seg voldsomt.
    For en frodig urtehage du har. Interessant at du gjødsler med tang, det må jeg google for å finne mer ut av. Vi har også hytte med sjøen og dermed god tilgang på tang.
    God sommer videre =)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...