om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

mandag 28. mars 2016

Koselige dager i påsken 2016 :)

 Arbeider jeg har kost meg med i påsken
Snøsmelte tempraturer i påsken, frokost servert ute + pledd
 
 Påskeharene hadde ikke fri i påsken, så koselig at de kom innom :)
 
 Utsikten fra naustet, og bort til mormor-ungene mine
 
 Det ble rydding i fjæra og bålbrenning, så koselig.
 
 Det har blitt noen skilt ¨hytteskilt¨ i påska dette var de første, men det ble flere etter hvert :)
 
Og englene har flyttet langt langt sør i Norge, de fikk nok en varm og tidlig vår.
 
 
 
Koselig å være i gang med blogging igjen; ønsker dere alle en flott vår der ute.
 
Klem herifra :)

6 kommentarer:

  1. Hei
    Her var det virkelig mye fint. Jeg likte veldig godt hytteskiltene dine. Ser ut til at du har hatt en fin påske.
    Klem Vivi

    SvarSlett
  2. Høres ut som en fin påske. Kjekt å kikke innom bloggen din.
    Hilsen Ingeborg fra fruhaldshage.blogspot.com

    SvarSlett
  3. Så kjekt at du er i gang med blogging igjen! Så mye fint du har laget! Hytteskiltene var veldig fine! Ha en fin 2. påskedag :)

    SvarSlett
  4. Herlige dager og så kjekt det må være å få til så flotte saker. Hyggelig å se :-)
    Hilsen fra Liv

    SvarSlett
  5. Alt var fint. Englane til sals?

    SvarSlett
  6. Alt var fint. Englane til sals?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...