om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

fredag 15. november 2013

Grønnt ute, og da blir det hvitt inne...

Et lite hvitt juletre <3

Nymalt og hvitt, helt greit når snøen ute, lar vente på seg.

Tett i tett henger 'grenene'

Får stå ute å tørke seg, nymalt som det er...

Det har snødd....

Det er nok bare en test med snø på boks, Passer kansje best slik som en kuliss på en scene, ikke inne i stua.

Dermed må treet i dusjen, å få spylt av all juksesnøen.

Snøfritt igjen :)

God helg til alle dere! OG HUSK, på søndag har jeg trekning på GIVE AWAY fra et tidligere blogginlegg. om du vil være med finner du inlegget på https://www.facebook.com/Tovekristinshage

KLEM!



1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...