om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

lørdag 28. september 2013

Hurraheiåhoppsann Takløkbordet!

 Har planene klare for neste års Takløker.

 Så koselig, så masse som passer til drivved galskapen min. Liker bryggehusene, artig.

 Fylles opp på drivved bordet med takløker.

 Trangt om plassen.

 <3

Helgegleder i hagen, ryddes bort det som skal inn til vinters, utrolig masse som skal inn....puh....

Klem!



5 kommentarer:

  1. Så hyggelig bord og koselige takløkgreier! kreativt!

    SvarSlett
  2. Dette var knallfint :)

    Har lagret deg så skal helt klart ta en omvisning her. Du er jo en sann kilde til inspirasjon.

    Hvordan får du takløken til å henge på nettingen? Har planer om å gjøre slikt med sprosser, men så var det hvordan jeg skal få de til å henge der da :)

    SvarSlett
  3. Hehe
    Siden jeg ikke kunne vente til jeg hadde bedre tid for jeg måtte bare titte her inne, så kom jeg over innlegget hvor du forklarer hvordan du henger opp takløken. Følte jeg hadde et skikkelig blondt øyeblikk her nå.

    SvarSlett
  4. For en herlig galskap du har! Det er alltid noe nytt og artig hos deg. Takløkkunsten topper!

    SvarSlett
  5. Så utrolig kule sammensetninger du lager! Dette var bare helt nydelig :) Søte små hus og flotte takløk i sine mangfoldige potter.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...