om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

onsdag 28. august 2013

Høsten like om hjørnet nå....

 Flott med stemorsblomst nå på høsten.

 Takløkene inne i rammene har trivdes godt. Skikkelig trangt om plassen her nå.

 Takløk blir helt sikkert et sikkerstikk til neste års blomstring. 

 Disse nykomlingene til hagen lyser opp hos meg hver kveld nå og utover.

 Skikkelig magisk nå om dagen med disse i hagen.

 Snart plassmangel i denne ramma også snart...

 Ser ut til at de har det som best når de står nesten oppå hverandre....

 Og som her, når de legger seg utover og utenpå rammen, gleder meg til neste vår med disse....

Snart helg og badesesongen er nok på slutten.

Klem!

6 kommentarer:

  1. Flotte og inspirerende bilder! :) Ha en super dag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Anne, så koselig at du er innom Takk!

      Slett
  2. Takløkbildene dine er virkelig flotte. Kos deg med levende lys utover høsten!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Vivi, Det er utrolig hvordan de vokser, nesten som om de trykker til litt ekstra inne i rammen. Er klar for høsten nå, først Birken til helgen, så kan høsten komme, håper den er flott.

      Slett
  3. Så artig det var med takløk i rammer!! Det skal jeg jammen prøve neste år! Og stemningsfulle lykter du har fått deg!
    Ja, snart kommer høsten... her i Skien er det fremdeles sommer og langtidsvarselet viser bare sommer og sol fremover også! Bare å nyte det så lenge det varer!!

    He en fin dag!
    Heleneklem

    SvarSlett
  4. kule betong lykter.
    Jeg har plantet slike blomster ute i staude beddet mitt, håper de vil trives der også, men veldig kreativt å putte de i slike rammer :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...