om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

torsdag 18. april 2013

Født med ski på beina...

Pause i vinduskarmen og samtidig til tørk....
 
Fant en rød plank, og den passet godt til et par ski.
 
Saget den i rett bredde og lengde, og boret til føttene.
 
Opp å prøvegå, limet er ikke tørt enda.
 
En Rakved/Drivved elg, må jo gå på ski i rakveden/drivveden
 
Obs obs, må nok ha litt trening før skøytingen sitter
 
Det gikk bra, ingen beinbrudd....
 
Masse elg-gevir.....
 
Ha en fin dag.
 
 
 

8 kommentarer:

  1. Det er ikke lett første gang en skal stå på ski men Helge klarer det galant. Og jeg er så gla' for at broren nå henger hjemme på min vegg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Mia. Han er nok en tøffing.

      Koslig å høre at elgen har kommet fram til deg.

      God helg til deg :)

      Hilsen Tove kristin

      Slett
  2. Cudny!!!
    Pozdrawiam z POlski

    SvarSlett
  3. Så morsomt at gammelt drivved kan få nytt liv på den måten! Herlig! :)Gresshode ideen din du har skrevet om tidligere vil jeg gjerne prøve ut, det vil ungene like og være med på! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen Takk, kan snart ikke gå en tur uten å ha med pose....til drivveden. Men jeg synes det er kjempemorsomt.
      Nye gresshoder ønsker ungene å lage her også, og så blir de så flinke til på passe på dem, når det er deres eget.

      Slett
  4. Så mye spennende du lager! :-) Morsomt å kunne bruke drivved til noe.
    God helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tror det må være et sikkert vårtegn...God helg til deg også.

      Slett
    2. Fantastisk artig å se hva du får til!!
      Vennlig hilsen Karin

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...