om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

søndag 20. januar 2013

Søndag, den nest-siste i januar for i år...

 Har pyntet på garasjetaket, gleder mæ masse til Erikan fra i fjor skal bli byttet ut med noe med frisk pust..

 Men enn så lenge må det pyntes på det gamle.

 Mørket kjæm enda veldig tidlig syn æ, men da får vi kose oss med lys.....

 <3

Kos med masse masse lys i hagen, og da synes ungene det er godt å være ute på kveldstid

 Lys på gjerdet også, litt galskap e det nok, men da påsse det mæ bra.

 <3

 Koslig å sitt inne og se ut.


I morgen har vi ei ny uke, etter den sier vi FEBRUAR, da er vi igang med nedtelling til VÅREN.


KLEM

1 kommentar:

  1. Du kan kunsten å lage det koselig rundt deg. Liker bloggen din og vil gjerne følge deg fremover, har derfor lagt meg til som følger.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...