om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

lørdag 8. desember 2012

Snekering pågår......Kose mæ altså.

 Pottesjulere i annmarsj.....
 
 Nissen passer på og følger med....Ramma rundt denne og en til, er av ei åre som kom drivende....
 
 Det er plassert en svilbel i ei plastkrukke, slik at dem kan vannes uten å lekke. Mose for å dekke krukken, pyntet med sløyfe og en enkel blomst.
 
 Tre likedanne....
 
 Pottesjuleren og rammene fra i går, er laget på samme viset.
 
 Begynner å fylles opp på kjøkkenbordet mitt nå.
 
Kos dokk på lørdagskvelden, snart e det jul.
 

6 kommentarer:

  1. Skal si du er driftig og kreativ. Så mange flotte og artige ting du lager. Skulle gjerne erstattet noen av mine 10 tommeltotter med et par av dine:) Ha en strålende helg!

    SvarSlett
  2. Kjempelekkert!
    Er så imponert av alt det fine du lager!!
    Gleder meg til neste:))

    SvarSlett
  3. Flink du er! Disse så kjempeflotte ut!
    Takk for hyggelig kommentar hos meg
    Ønsker deg en fin søndagskveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Dette var virkelig flott - så flink du er!!!

    Nyt kreative adventsdager videre!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  5. Du lager så masse fint, og ike minst unikt du :-) Mange gode ideer å hente hos deg. Framover skal jeg nok bli mye flinkere til å ta med meg drivveden jeg finner på tur ;-) Koselig at du vil følge meg forresten. Legger meg til hos deg også. Nyt adventstidens siste uker!

    SvarSlett
  6. Flotte små trekasser! Takk for hyggelig hilsen på bloggen min. Ha en fortsatt fin førjulstid!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...