om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

mandag 26. november 2012

Paviljongen.

 Arbeidsbordet.
 
 Kos.
 
 Små og store, korte og lange innlegg i bålpanna.
 
 Sitt ned.
 
 Lys som smelter på utsida.
 
Ja, som jeg sa, lange innlegg i bålpannja.
 
 

5 kommentarer:

  1. Så fint lysfat! Jeg trenger litt inspirasjon til jeg skal lage adventsstake.
    Veden på bålpanna var jo en smule overdimensjonert;)

    SvarSlett
  2. Så heldig at du kom innom bloggen min.
    Nå har jeg vært på gjenvisitt hos deg, og du har en utrolig flott blogg.
    Du havner rett i bloggrullen min - gleder meg til å følge med.

    Klem fra Inger

    SvarSlett
  3. Du er så flink til å pynte, og det blir så utrolig flott!

    Kos deg videre! Klem

    SvarSlett
  4. Så koselig det er hos deg! Og da mener jeg både paviljongen og bloggen din. mange flotte krukker og driv-ved dukker, ja jeg har kost meg hos deg. Flott at du ble følger hos meg slik at jeg fant bloggen din - kommer igjen her hos deg:))

    SvarSlett
  5. Hei høpp!

    Velkommen som følger inne hos meg,håper du vil trives:)

    Ønsker meg bål panne til jul:)

    Nyt dagen!

    Klem Linda:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...