om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

lørdag 15. september 2012

Kanskje den der døra kan bli sånn.... eller....

Kanskje ei ramme med lys inni.......
 
Eller ei ramme t græsshodan....Hi hi søt, tar sæ godt ut ja..
 
Utgangspungte va jo det herre her.......
 
Mått sag ut speile i døra, etter at den va kappa i riktig størrelse.....
 
Speile satt godt, va tryttnja veit dokk, tå allt vattne....Det hadd nokk kommi åvenifra og fra havet, der vatne der ja.
 
Skrapa litt(mytji) maling....fundere og prøve litt no...
 
Lavendeln hadd nok trivdes inni der ja....
 
Late som om æ ska ha lys innji den.
 
Klem :)))
 
 


2 kommentarer:

  1. Så fin! Denne kan jo brukes til så mye. Jeg likte den veldig godt med lys i!

    Ønsker deg en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  2. Så oppfinnsomt....var virkelig dekorativt. Passa til mykje den der...var fin med både lys og lavendel o.s.v.
    Ha ein strålande kveld!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...