om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

mandag 16. juli 2012

Første feriedag.....ka ska æ finn på.

 Egen plen.....

 Vi har plantet et tre, og da ble denne plenbiten tilovers, Jeg og ungene tuller og dekorerer ei tønne med den.

 Fuglen var der ei stund, men nå har den fløyet....

 Taket har fått nye blomster, denne gangen blå Asters...Planen var å ha noe rødt, men det kan bli neste gang.

 De gjør sikkert mere av seg nå blomstrene kommer ut for fult.

De hvite hagestolene har nå kommet ut, det drøyet litt. Ble enig
 med meg selv og da ble det sånn.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...