om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

lørdag 11. februar 2012

X-faktor blomsterutgaven LILLA

Slenger meg igjen på konkurransen på Moseplassen x-faktor blomsterutgaven. I dag og i morgen (lørdag og søndag) er det fargen lilla

Mitt bidrag denne gangen er blåveisa mi. Den har jeg fått av min mor for mange år siden. Mange av mine venner har fått rotstiklinger av den, ettersom den har vokst. Har flyttet den mye, og det er like spennende hvert år for å se hvordan den har berget seg gjennom vinteren.

  




Mer om konkurransen og de andre bidragene kan du se her.

6 kommentarer:

  1. Ååå, den er jo så søt! Kjempefine bilder du har tatt.

    Lykke til!

    SvarSlett
  2. Blåveis er bare nydelig - og et sikkert vårtegn! :)
    Tenk at du får til stiklinger av disse. Må være kjekt å ha sånne i egen hage. Her i Sverige er de fredlyste.
    Lykke til i konkurransen!

    SvarSlett
  3. Å tenk så fint det blir når tiden kommer og blåveisen blomstrer! Jege gleder meg! Lykke til med fine bilder! Hege

    SvarSlett
  4. Nydelig farge på blåveisen din! Jeg tror jeg må skaffe meg en slik, for her vokser det bare hvitveis!
    Lykke til!

    SvarSlett
  5. Nydelig! Det er jo en av de første blomstene som stikker opp av jorda om våren. Har en liten tue på hytta vår. ha en fortsatt fin helg:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...