om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

søndag 11. desember 2011

Tredje søndag i advendt

 Da er det blitt tredje søndag i advendt, minus 6 ute og et lag av nysnø i hagen, vakkert.

 Fikk satt ut et hus i krukka på trappa, synes nok at det gir litt mer julestemning

 Flott med nysnø, dagene blir så mye lysere og julestemningen kommer nærmere.

 Koselig med snø <3

 Vakker også fra sjøveien nå i jula. Her kommer vi hjem etter en snartur på hytta.

 Hjertet ved inngangsdøra er kommet opp, det gir mye kos

 Vinduet på kveldstid.


 Nissejenta har kommet tilrette, og får nå plass sammen med gutte i kjellerbaren.

Sviblene i hagen og i paviljongen tar jeg inn på kveldene når det er fare for minusgrader, og setter dem på et kaldt sted i kjelleren, slik at de tåler å bli plassert ute om det blir litt mildere. Men de skal få inn på stua siste uka før jul. <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...