om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

tirsdag 29. november 2011

Pusler og pynter i baren nedi kjelleren

 Nissen kan dukke opp hvor som helst nå i advendts tiden,
det kommer stadig flere fram.

 Glasskulene fikk jeg av ei venninne nå i høst, <3 <3 <3

 Denne tønna ble måkene sin plass,

Liker disse julelyktene, men synes det er for sjelden de er i bruk

 Denne kassen og den under, henger over bardisken for så å skjule ledningene til lampene over disken.

 Så vet dere hvem som bestemmer <3

 Joda, jeg ble fornøyd. <3 liker <3

 Dette er gamlenissene som jeg har tovet for noen år tilbake, de er tovet på isopor kuler.

 Dette er resten av gjengen

 <3

Enkelt og greit, tau.

 Nå har det blåst så mye ute, at hagemøblene er blitt plassert i baren også.  

 Har gjemt på bildene fra Rock City åpningen

 Piggfiskene har flyttet inn i `fiskekassen`sin

 Bilder av Gullgutta

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...