om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

mandag 16. februar 2015

drivvedhjerte i snøen

 Fikk laget drivvedhjertet. 
Drivveden ble samlet forrige høst, og har ligget til tørk til nå, og var nå blitt klar til bruk.

 Tegnet ønsket hjerte på en 'hobbyplank'. 
Saget ut hjertet, med stikksag. 
Dekket planken med lim. 
Brukte spikerpistol, for feste for drivvedpinnene til planken.

 Hjertet i midten på 'hobbyplanken' ble dekt med de minste drivvedbitene.

 Den største sol-rosen fra forrige innlegg har fått hedersplassen i stua, sammen med ei drivved-klokke.

 Denne er jeg skikkelig stolt av.

 Drivvedkunst i flere fasonger

Snart klart for drivvedturer i nærområdet. 

Klem!

6 kommentarer:

  1. Hvor er du bare go og kreativ, en fornøjelse at se det du får ud af drivtømmerer:-)

    SvarSlett
  2. Her var det mye fint.Utrolig hva du får til. Du er dyktig. Ha en fin dag.

    SvarSlett
  3. Utrolig flott. Jeg skal virkelig være på utkikk etter drivved til våren, når isen går fra Mjøsa.

    Klem Vivi

    SvarSlett
  4. Å, så lekre ting du lager! Her ble jeg skikkelig inspirert!
    Ha en fin lørdagskveld.
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  5. Wow, they are so very beautiful. Have to try them too!!! Great. Thank you for the fantatic idea and all my best
    Elisabeth

    SvarSlett
  6. Den største sol-rosen fra forrige innlegg har fått hedersplassen i stua, sammen med ei drivved-klokke.
    school uniform fabric online
    school uniform fabric online

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...