om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

fredag 6. desember 2013

Da er jeg på plass på Namdalsmuseet :)

 Velkommen inn skal dere være, kom og ta en titt.

 Englene et godt plassert i vinduskarmen.


 Drivved stjerner i flere størrelser.

Masse flotte boder i 'gata'. 
Åpent fra 12 - 17 både lørdag og søndag. ......og Nissen kommer :)

Nisse nusse klem!

7 kommentarer:

  1. Så herlig det var der, og jeg tipper på at julestemningen kommer med en gang.

    Ønsker deg en fin andre advent. Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Skikkelig julestemning med minusgradet og snø, begge dager. Folk var glade og viste at de koste seg begge dagene. Artig opplevelse. Sender gode ønsker til deg i advent tiden :)

      Slett
  2. Koser meg med blogglesing i kveld, blir av og til lenge mellom hver gang, men nå er jeg oppdatert.

    Og hos deg er det alltid like spennende å stikke innom.

    Lykke til på julemarkedet.

    Fin helg i julestria.
    :) Inger

    SvarSlett
    Svar
    1. Ofte er skippetak det beste :) Så koslig at du liker det du seg, artig. Julemarkedet på Namdalsmuseet var ei herlig opplevelse :) Kos deg i julestria du også.

      Slett
  3. De englene i vinduskarmen så jeg ik da jeg var der.... pris på de? Utrolig mye fint. Kjøpte en engel ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Marie, Englene ble solgt tidlig på lørdagen, Kostet 275,-

      Slett
  4. Oki. De va søt. Fornøyd med min drivved engel :) Takk for svar. My fint du laga :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...