om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

mandag 27. februar 2012

 Perleblomster og minipåskeliljer, kanskje i tidligste laget å ha disse ute, men tar dem ut og inn ettersom vær og tempratur <3 <3 <3

 Herlig å kunne pynte litt i paviljongen, selv om snøbygene står i kø utenfor.

  På Rørosmartan i helga, fant jeg denne lykta i en butikk. Liker den.

 Perleblomster i det nye minidrivhuset.

 Denne dobble potteskjuleren oppå stolen, fikk jeg av datteren min i morsdagsgave i år.

 Synes minidrivhuset kan brukes til så mye, kanskje ha lys på noen kubbelys mot helgen. og siden er det masse som skal såes utover våren.

 Kan nesten ikke være uten perleblomster i denne, `venter på våren tiden` Gleder meg så veldig mye til alt som kommer til å spire i bedene mine <3.


Rett utenfor paviljongen virker det som om vinteren ikke vil slippe.
Men snart, snart......<3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...