om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

lørdag 12. januar 2013

Minusgrader igjen = Glede

 De forrige is-lyktene hadde smeltet, men ga flotte og solide ben til de nye lytene.

 Og kanskje litt morsomme også, når de nye lyktene blir satt ut, fryser de seg fast i de gamle.

 Jenta mi, ho Mari har vært fotografen i dag, synes det er artig når ho finner motiver fra hagen min.

 Liker disse kjempemasse.

 Inngangen til hagen nå i kveld

 Vinduskarmen på kjøkkenet mitt.

 Lyktene tidligere på dagen i dagslys.

 Synes det er artig med is, har masse under produksjon, tok en liten pause i dag tidlig....etter at en full ballong brast utover kjøkkengulvet, nå husker jeg å legge ballongen i en plastpose før jeg fyller den opp med vann.

Flotte skulpturer disse lyktene.

Klem og kos



fredag 11. januar 2013

Har sådd blodbeger-frø i dag

 

 

  
Har sådd blodbegerfrø i adventlysestaken
 
(Dette blidet skulle komme til slutt)
Gleder meg til planten blomstrer, den bare må jeg ha hvært år nå.
 
Frøene er fra forrifjor, håper spire-evnen er god enda.
 

Nyvaskede blomsterpotter og jord har inntatt vaskerommet
 


Glassene over blomster pottene med de nylagte frøene er fra advendslysestaken, flott med flere bruksområder.






onsdag 9. januar 2013

Plages og plages.....



Perleblomst-tid

Perleblomst-tid
 
Plages med å laste opp bilder til bloggen min, lurer på hva jeg skal gjøre trenger tips....Har lastet opp disse på HTLM-kode, og det er masse fram og tilbake....
Tips mottas med takk.
 
 

tirsdag 1. januar 2013

Engler også etter jul og nyttår

De siste englan fra i fjor, i sisteliten på det gamle året.
 
 Stolt og rak i ryggen ble dem.
 
 Så.........rosa, dem ble rosa.
 
Kos dere i det nye året.
 
Klem
 
 

mandag 31. desember 2012

Kos i paviljongen, på årets siste dag 2012

 Varme i bålpanna, og -1 ute...
 
 Alltid godt å kjenn varmen og knaking av ved i bålpanna....
 
 Kos...
 
 Sola e lav, men vi veit at ho kjæm høgar og høgar no....
 

 Isløktin i mørke her heim i jula...
 
Ønsker alle sammen
 Et Godt Nyttår
I 2013
 
 

lørdag 29. desember 2012

Danseoppvisning...

 Engledans på frossen mark...
 
 1- 2 -3
 
 Hit et steg og dit et steg....
 
 bukke nikke neie....
 
 Snu oss irundt...
 
 Trallallalla la
 
Englejenta hr fått ny eier og er så gla, og der ska ho få det fint ska dokk sjå.
 
 
Klem <3
 
 

fredag 28. desember 2012

Maten er servert...

 Kos og god mat i jula......
 
 Pinnsvinet blir til....Pære skrelles litt
 
 Druene får en tannpirker hvær...
 
 Festes til pæra...
 
 Og vips......Pinnsvinet....
 
 Øynene på plass....
 
 2 stk pinnsvin...
 
 Maten er servert.

 Kos kos kos....
 
Rakved engelen i kjent stil....
 
4. dags klem!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...