De forrige is-lyktene hadde smeltet, men ga flotte og solide ben til de nye lytene.
Og kanskje litt morsomme også, når de nye lyktene blir satt ut, fryser de seg fast i de gamle.
Jenta mi, ho Mari har vært fotografen i dag, synes det er artig når ho finner motiver fra hagen min.
Liker disse kjempemasse.
Inngangen til hagen nå i kveld
Vinduskarmen på kjøkkenet mitt.
Lyktene tidligere på dagen i dagslys.
Synes det er artig med is, har masse under produksjon, tok en liten pause i dag tidlig....etter at en full ballong brast utover kjøkkengulvet, nå husker jeg å legge ballongen i en plastpose før jeg fyller den opp med vann.
Flotte skulpturer disse lyktene.
Klem og kos
