om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

onsdag 19. september 2012

Geranium liker gamle vinduer....

Husker alltid på graniumer i vinduspostene i gamle hus....
 
Kanhende at æ kann plassere mine vedsiden av gamle vinduer da, å få et flott resultat......
 
Kommer stadig nye knopper på plantene.
 
Den her e tofarga, rosa med mørke rosa innerst.
 
<3 Håpe på ein flott høst, så plantan får ei stonnjn t utover.
 
Løk- både krokus påskeliljer og tullipaner, Lurer litt på om dette kan gå bra......
 
Har satt løk i korger....
Tængt dæm sku få litt frost, seinar sett dæm inn i kjellern. kanskje får æ t å driv dæm fram litt tidligar enn vanlig.
 
Spennjanes.
 
 

2 kommentarer:

  1. koselig..og jeg også husker de i "gamle" vinduer..men også en del av de i sverige NÅ
    i gamle vinduer.:) Vi kaller de perlagonia ?

    løk i potte har jeg aldri lykkes med...og har gitt opp..mine har kun stått ute..forsøkte både under tak og ute..satte de sent..så de ikke skulle regne bort...skal ha en del løk ned i bedene mine..men venter enda litt med det her...
    kan fortsatt komme mye regn...:)

    Ha en kos kveld :_))

    SvarSlett
  2. Koselige bilder dette! Ønsker meg også løkplanter i potter, lurer litt på om garasjen kan egne seg som rugehus.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...