om meg

Bildet mitt
Å kjenne gleden av å være fri, til å lage drivved kunst/ interiørkunst av drivved. Jeg har funnet gleden av å skape noe av drivved/ Driftwood :) Gleden og opplevelsen av å arbeide med matrialer som naturen har formet,til alle de vakreste detaljer, og alt skapt i vær og vind :) Opplevelsene på turer i naturen, ved skjærgården og havet, og stillheten. Har hodet stadig fylt av ideer, som jeg brenner for å sette ut i livet. Mottoet er å gjøre minst mulig med selve produktet, men samtidig finne de sammensetninger, som passer best sammen,slik som det er, som videre utgjør det kunstneriske i det ferdige produktet :) :) :)

fredag 6. april 2012

 Har hengt opp seglet over uteplassen og paviljongen, da går det bra å sitte ute, selv om det skulle begynne å snø bortover, om det ikke blir for mye da.

 Mannen i huset er kokken i dag, og mat blir det, for liten og stor.

 Desserten er klar til etterpå.

 Utrulig mye snø har kommet de siste dagene, med tanke på at plena var bar og den var til og med rakt. Prosjektet mitt på garasjetaket er fortsatt nedsnødd.

 Der er det koselig å lunt å være, en fin dag å sitte ute idag.
Men det er bare 1,5 grader når sola forsvinner bak ei sky.

 Så desserten tar vi inne i varmen. obs nå hører jeg snorkelyder fra sofaen......noen ble sliten av å spise ute.

Da forter jeg meg ut igjen , for sola skinner igjen. Livet er hærlig,
og våren som er her.




2 kommentarer:

  1. Dette liker jeg: at muligheten for uteliv nesten året rundt. En flott utestue.
    Fortsatt God Påske!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er ikke store uteplassen, men koser meg masse, og er en tur innom plassen hver dag. takk for kommentar og for at du kikker innom. God påske til deg også. <3

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...